Przejdź do treści

SP3 Koszalin

Szkoła Podstawowa nr 3 im ks. Jana Twardowskiego w Koszalinie

Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa nr 3 im. Księdza Jana Twardowskiego w Koszalinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej SP3 Koszalin.

Data publikacji strony internetowej: 2003-09-19
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-09-29

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

  • część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
  • brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów,
  • pliki PDF, DOC itp. – redaktorzy starają się ograniczyć korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie
  • część plików to skany dokumentów w formacie PDF lub pliki przygotowane na podstawie dokumentów word, w których może nie być dobrze zaznaczonej logicznej struktury. W miarę możliwości będzie to poprawiane.

Wyłączenia:

  • mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności

Oświadczenie sporządzono dnia: 2021-04-12. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Bożena Bukowska, e-mail: b.bukowska@sp3.koszalin.pl Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 94 342-68-85 lub 94 345-88-80

Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Do budynku prowadzi wejście, które jest dostosowane do poruszania się dla osób na wózkach inwalidzkich. Przy drzwiach wejściowych jest dzwonek. Po prawej stronie znajduje się pomieszczenie portierni i wejście schodami na pierwsze piętro, gdzie po stronie lewej jest dojście do sekretariatu, w którym można złożyć dokumenty oraz gabinet dyrektora i wicedyrektorów. Brakuje pokoju dla interesanta, w którym osoba o szczególnych potrzebach mogłaby załatwić swoje sprawy. Toaleta znajduje się na parterze i piętrze budynku i nie jest dostosowana do potrzeb osób na wózkach inwalidzkich. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braila, ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Brak jest również wyznaczonego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych. Istnieje możliwość obsługi osób słabosłyszących/niesłyszących w języku migowym po uprzednim powiadomieniu i umówieniu wizyty interesanta (co najmniej na 3 dni robocze przed dniem skorzystania ze świadczenia). Potrzebę usług tłumacza języka migowego należy zgłosić e-mailem, faxem, listownie lub przez inną osobę telefonicznie – tel. 94 342-68-85 lub 94 345-88-80.

Aplikacje mobilne

Serwis nie posiada dedykowanej aplikacji mobilnej.

Dodatkowe informacje

Po stronie można poruszać się za pomocą klawisza TAB, który przesunie kursor do linków na ekranie. Kombinacja shift + TAB cofnie kursor do poprzedniego miejsca. Po naciśnięciu klawisza ENTER nastąpi przejście do zaznaczonego linku.

-+=
SP3 Koszalin